Prekinis ženklas – santykio su darbuotoju išraiška. Berta&Team

Groti

„Svarbiausia yra žmogus, žmogus — darbuotojas, žmogus — klientas. Pagrindinė užduotis — išgirsti, ko žmonės nori“ — taip savo vadovavimo filosofiją apibūdina Berta Čaikauskaitė, komunikacijos įmonės „Berta&Team“ lyderė. Berta&Erika, Berta&Dovilė – taip atrodo suasmenintas, į santykį su darbuotoju nukreiptas Bertos įmonės prekinis ženklas.

Bertos istorija apie tai, kaip nelengva priimti sprendimą prisiimti didžiulę atsakomybę ir apie įdomų kelią ją prisiėmus. O taip pat apie tai, kas yra pagirios darbuotojų motyvacijoje ir koks vaidmuo gali tekti monetai sprendimų priėmime. Paklausykite.

Su Berta kalbėjome apie tai:

  • Ar gali prekinio ženklo pasirinkimas būti vadybinių procesų suasmeninimo išraiška?
  • Kaip gali prekinis ženklas atspindėti įmonės kultūrą?
  • Kaip kurti lygiavertį santykį su komanda?
  • Ar gali organizacija koreguoti pareigybes pagal darbuotojo stipriausias savybes ir kompetencijas?
  • Kaip reaguoti į komandos nario išėjimą?
  • Su kokiais iššūkiais susiduria naujas vadovas?

Ieškai daugiau?

Podkaste minėta: Personalization at Work, Rob Baker. Kogan Page; 2020.

Neminėta, bet aktualu: Eliyahu M. Goldratt „TIKSLAS: nuolatinio tobulėjimo procesas“

Kviečiu pasižiūrėti trumpą video ištrauką iš epizodo:

Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:

O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:

… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).

Šilčiausi linkėjimai,
Valerija

Laidos vedėjas:
Valerija Buzėnienė

Daugiau iš šios laidos

Subscribe

Epizodas Nr. 12