Personalo žmonės yra labai plataus profilio. Norėdami būti sėkmingi, jie turi būti ne tik savo srities ekspertai, tačiau tuo pačiu metu šiek tiek pardavėjai, marketingistai, analitikai, teisininkai, derybininkai ir sąrašas tęsiasi. Personalo ir marketingo sričių tandemas tapo itin aktualus ryškėjant konkurencijai dėl talentų ir dirbant ties darbdavio įvaizdžio formavimu.
Apie siekį matyti plačiau ir bendrą personalo ir marketingo funkcijų kelionę kalbėjome su Dariumi Dužinsku, Baltic Amadeus personalo ir marketingo vadovu.
Šiame epizode mudu aptarėme:
- Personalas ir marketingas. Ką galime pasiskolinti vieni iš kitų ir ko galime vieni kitus išmokyti?
- Kokie didžiausi skirtumai tarp personalo ir marketingo sričių?
- Kaip padidinti HR svarbą organizacijoje?
- Kaip užtikrinti personalo srities iniciatyvų vidinį pardavimą? Kaip jas pateikti?
- Kaip skatinti dialogą tarp personalo ir marketingo skyrių?
- Kaip iš verslo iššūkių padaryti „big boom“?
- Kaip domėjimasis kitomis sritimis gali pakloti kelią karjerai arba darbo srities keitimui?
Trumpą video ištrauką iš epizodo rasi čia:
Užsiprenumeruoti naujausius laidos „Žmogiškieji iššūkiai“ epizodus el. paštu galite čia:
O patogiai klausytis podkasto – ne tik šioje svetainėje, bet ir per:
… ir atsidarę podkastą, spustelėkite, prašau, SUBSCRIBE – taip ne tik padėsite podkastui tapti labiau matomu, bet ir gausite pranešimus apie naujausius epizodus savo pamėgtoje platformoje (naujas epizodas pasirodo kas dvi savaites).
Linkėjimai,
Valerija